بهار
نوشته شده توسط : مصطفی کیان

عاشقانه در بهار نگریستم چیزی جز زیبایی ندیدم

عاشقانه در تابستان نگریستم چیزی جز زیبایی ندیدم

عاشقانه به پاییز نگریستم همه چیز دیدم یعنی خودم را دیدم که دارم پرپر میشم

از پاییز رد شدم به زمستان رسیدم چیزی جز سردی ندیدم

باز به بهار رسیدم

ایندفعه بهارم را عاشقانه ترین بهار دیدم بهار بهم گفت دلگیرم ازت چرا از پاییز خوشت آمد

گفتم پاییز تمام لحظه های زندگی من است به خاطر همین ازش خوشم آمد

بهار گفت از الان من تمام زندگی تو میشم

از اون روز به بعد جز بهار چیزی ندیدم





:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar10.jpg
deniz در تاریخ : 1389/12/5/4 - - گفته است :
salam mamnonnnnnnn ziba bood


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: